Engeland

20 april 2017 - Engeland, Verenigde Staten

Ik was als eerst in Engeland.

Ik heb daar onder andere de Tower Bridge, Londen Eye en de Big Ben bezocht.Tower Bridge Londen

Dit is de Tower Bridge. Ik zal er wat over vertellen. De Tower Bridge is gebouwd in het jaar 1886. Hij is 244 meter lang en overspant de rivier de Theems. Omgerekend naar euro's kosten de bouw van de brug ongeveer 100 miljoen euro.

Ik heb Londen Eye ook bezocht ,en in het reuzenrad heb je  supermooi uitzicht op de stad.

Londen Eye

Dit is de Big Ben (ik neem aan dat jullie hem wel kennen). De klokkentoren is 96 meter hoog en de klok zelf is zowel luidklok als slagklok. De klok is een van de zwaarste ter wereld.

Big Ben

​Voor de rest heb ik ook het Lake District bezocht.

lake district

Het Lake District beschikt over talrijke mogelijkheden om van gezonde buitenactiviteiten te genieten, met meer dan 3.200 km (2.000 mijl) aan wandel- en fietspaden om te verkennen, en 12 van Engelands grootste meren waarop u kunt kanoën, kayakken, zwemmen of zeilen.

Ik heb ook nog Stonehenge en Seven sister bezocht.

Ik heb een Toyota gehuurd en het was ongeveer 15 graden.